حمید و هدا

هدا دادا
پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

اگر ۴ تکه نان خوشمزه داشته باشید و شما ۵ نفر باشید. تنها کسی که از مزه نان خوشش نمی آید, مادر است!!!

من 3 تا ستاره را دوست دارم: 
1.یک ستاره پر بوسه که دلم بى تو نپوسه 
2.ستاره پرامید واسه هرکس که تو را دید 
3.ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا

ما که تو زمزمه هامون هی به داد هم رسیدیم ، یکی یادمون بیاره کی به داد هم رسیدیم ، با وجود هرچی سختی تو نگفته هامون دیگه سرپوشی نزاریم ، باهم یکی باشیم اگر چه داریم و نداریم.. گاهی صدای تو برای خدا آنقدر زیباست که سکوت میکند که تو هزاران بار بگویی خدایا... خدایا.... پرداخت قبض موبایل تمنا دارم از آسمان آبی که اگه حتی قطره ای از خوشبختی بارید برای تو باشد....

پرداخت قبض موبایل

اگه تو موهام مثل شپش باشی قول میدم برای موندنت تا آخر عمرم حموم نرم قبض موبایل نیم کیلو باش ولی مرد باش. نیم کیلو باش آدم باش. نیم کیلو باش نا مرد نه باش. نیم کیلو باش ولی زن باش. نیم کیلو باش ...

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

زندگی باید کرد! گاه با یک گل سرخ؛ گاه با یک دل تنگ ؛ گاه با سوسوی امیدی کمرنگ ؛ زندگی باید کرد ؛ گاه باید خندید ؛ بر غمی بی پایان ؛ لحظه هایت بی غم ؛ روزگارت آرام؛... پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور *که مردم شین و گریانت به من چی؟ *له سةر گؤرم له خودانت به من چی؟ *که نةت هیشت تیرچاوانت ببینم *دائیستا شینی چاوانت به من چی؟

پرداخت آنلاین قبض موبایل

زیبا، آینه ات راعوض کن این روزها به چهره ات نمى آید! زیاد اخم مى کند! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور هر کجا ذکر خدا هست تو را یادم هست ، هر کجا یاد خدا بود مرا یاد آور. از اداره کشاورزی مزاحمت میشم لطفأ به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کن.

پرداخت قبض موبایل

زندگی دفتری ازخاطره هاست یک نفردردل شب یک نفردردل خاک یک نفر همدم خوشبختیهاست یک نفرهمسفر سختیهاست چشم تا بازکنیم عمرمان میگذرد ما همه همسفرو رهگذریم... آنچه باقیست فقط خوبیهاست.

سال ها گذشت و کسی ندید که انسانی با قاشق چای خوری، چای بخورد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی