حمید و هدا

هدا دادا
دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

روش پرداخت آنلاین قبض جریمه

کاش می گفتی چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست.... «فریدون مشیری»

خوشتر از قالی کرمان غزلی ساخته ام نخ به نخ زیر قدمهای تو انداخته ام . . .

نگذاریم تقویم و ساعت، این حقیقت را یادمان ببرد که لحظه لحظه زندگی، یک معجزه است ودر پس آن، حقیقتی... پرداخت قبض جریمه بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید. نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند . . .

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

دوستان دو گونه اند : یکی آنان که همیشه شما را می خندانند و از ایشان خیری نخواهید دید دیگر آنان که عیب شما را می گویند و شما را به اندیشه وا می دارند قدر ایشان را بدانید . . . پرداخت اینترنتی قبض جریمه بزرگ‌ترین دستاوردها نصیب کسانی می‌شود که به یک آغاز کوچک ، راضی بوده‌اند . . .

نحوه پرداخت قبض جریمه

بعضی از آدم ها ، کلا آزار دهنده اند وقتی هستند با بودنشان و وقتی هم نیستند ، با نبودنشان تو را می آزارند . . . روش پرداخت آنلاین قبض جریمه غضنفر تو جهنم بوده میره بهشت در میزنه میگه ببخشید آب خنک دارید میگن داریم ولی نمیدیم . غضنفر قاط میزنه میگه فردا شما هم آب جوش خواستین ما نمیدیم !

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

سلام به اون اهل دلى که بى ریا و باصفاست. قلب پر از محبتش همیشه با یاد خداست. دور باشه از وجودتون هر چى غم و هرچى بلاست. گفتم سلامى عرض کنم نگید فلانى بى وفاست. پرداخت قبض جریمه به بابامون میگیم اقا،جلوی دوستم صداش کردم دوستم گفت: مگه بقالیه میگید اقا!!! فک و فامیله داریم!

به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید ! زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . . .

دیر باریدی باران .... دیر....!!!! من مدتهاست در حجم نبودن کسی خشکیده ام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی