حمید و هدا

هدا دادا
جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۲ ب.ظ

خرید اینترنتی شارژ رایتل

شارژ فروشی رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل
خدایا
این بند دل آدم کجاست؟!
که گاهی با یک اسم
فقط یک اسم...
خرید شارژ رایتل
شاید از همین هفته

جمعه ها را تعطیل کنم
چشم هایم را ببندم
نفس عمیق بکشم
زل بزنم به آسمان
و نگفتن اسمت را تمرین کنم.

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور
هنگام بارش بـــــــاران
سرت را رو به آسمان نگیـــر
مــن به
بوسه های باران روی
صورتت هم حسودی میکنم
....
شارژ رایتل معجزه را نشانم داد
وقتی که
رفت...
هزاران بار
مُردم
و
زنده شدم...

#دلنوشته
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

شارژ ارزان رایتل

عزیــــــــــــــــزم �� دلگیـــــــــــر نشو از نوشته هایم اگــــــــر دوست داری جایمـــــان را عوض می کنیـــــم تـــــــــــو بنویس↬ من ◥خیــــــــــــــانت◣ میکنم!
فروشگاه شارژ رایتل ایتور
کاش خیاطِ بهتری بودی
 این تنهایی
 به تنم زار میزند
 و جیب هایش
 بزرگ تر از آن است
 که با دست هایِ من پر شود
 باید از فردا
 کمی بیشتر

 غصه بخورم...!
خرید کارت شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل
دختر که باشی
تمام احساست در موهایت
خلاصه می شود...
ماه هاست کوتاهشان کرده ای
مگر سنگ شده ای؟!
#عصر_جمعه
کارت شارژ رایتل
ذهنـــــت را ورق بـــــزن
تا ببینـــــی من پاورقے
تمــــــــــام صفحــــــــــاتشم...

سایت ایتور، ارائه دهنده خدمات پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول، خرید شارژ مستقیم، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس، خرید شارژ برای وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض جریمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی