حمید و هدا

هدا دادا
دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل
احساساتم را برای تو به حراج میگذارم؛
فقط برای تو...
به هر قیمتی که تو بخواهی،
به قیمت یک بوسه،
یک آغوش!
یک نوازش!
یک عاشقانه!
و حتی یک نگاه...
هرچه بپردازدی باز من سود کرده ام،
زیرا؛
****** «تو»*****

گرانبهاترین حسّ دنیای منی.
دوســتــــ دارم......
حــتــــی....
بـالــشـــی را کــه شــب هــا
بــا ســـر تــو مـهــربـان اســت....
و آرام....
آرام....
آرام....
مــی خــوابــانـــد تـــو را.... #حقیقت

شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

شارژ فروشی ایرانسل
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم
خرید شارژ ایرانسل خدایا مگه تو صدای این پسر مسکنه که انقدر ادمو اروم میکنه
کارت شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل
به رسیدن فکر نمی‌کنم !


به تــــــــــــــــو فکر می‌کنم. . .


و می‌رسم. . . .✔
گاه میخوام بگویم دوستت دارم ولی

این حواس مادرم،بیش از فتا جمع من است


احساسی#
فروشگاه کارت شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل
(۱)
ﻣـــــــــﻦ ﺍﻳـﻨﻢ. . .
ﺯﻭﺩ ﺩﻝ می ﺑﻨــﺪﻡ. . .
ﺩﻳــﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ می ﮐﻨـــﻢ. . .
ﺯﻭﺩ می ﺷﮑﻨﻢ. . .
ﺩﻳـــﺮﺟﻮﺵ می ﺧﻮﺭﻡ. . .
ﺳـــﺎﺩﻩ ﺍﻡ. . .
می ﺳﻮﺯﻡ ﺑﻪ ﭘﺎی ﺳﺎﺩﮔـــﻴﻢ. . .
دل می بازم. . .
#ادامه.پست.بعد....
#واقعیت

زخم صد شمشیر و ناوک صد پیکان با دل من آن نکند که یک روز #فراق می کند


#حقیقت_تلخ
خرید شارژ ایرانسل

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی