حمید و هدا

هدا دادا
سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول
پیری مانع از عشق است !
اما عشق تا حدی مانع از پیری است ...!
خرید اینترنتی شارژ همراه اول
کل دنیا هم هر روز بگویند : دوستم دارند ”
فایده ندارد . . .
اما دوستت دارم های ” تو ” چه غوغایی میکند لامصب . . .
روحم را تازه میکند . . .


#سرباز_فراری
خرید آسان شارژ همراه اول

خرید کارت شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت
بیا ماه من و یلدای من باش
شب بارانیه دی ماه من باش
بیا زیباترین مجنون این شب
یه عمری با من و لیلای من باش . . .
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
.
شارژ همراه اول نمی دونم امشب کجایی ؟
سرخی هندونه هاتو با کی تقسیم میکنی ؟
فال حافظ رو به نیت کی میگیری ؟
ولی میدونم که تو یلدای دل من کنار منی . . .
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور
من نذر کرده ام که اگر روزی بیایی

به اندازه تمام مهربانی ات غزل بسرایم

قدری تحمل کن،هنوز مانده که عاشق ترین شوم.... .

#دریااا
سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور
یلدا فقط خوردن و خندیدن نیست!
شب برخاستن و خواستن است
برخاستن از خواب غفلت و خواستن خیر از خدای بزرگ.🍃
شب یلداتون مبارک 🎆🌹
عمرتون به درازای یلدا بلند.🌹
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور

خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول
کاش
دلتنگی بیماری بود
بستری می شدی
درش می آوردند
دورش می انداختند
یا در شیشه های الکل نگه می داشتند
تا به دیگران  بگویند
این دلتنگی بزرگ را ما در آوردیم!!!
حیف که با دلتنگی هیچ کاری نمی شود کرد
باید آن را کشید
مثل "حبس".
#واقعیت
خرید آنلاین شارژ همراه اول
از یه جایی به بعد
نمیتونی بسازی
فقط میسوزی

#دلنوشته
همراه اول

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی